czytaj więcej

Zakwaterowanie i zasady pobytu

Zakwaterowanie i Zasady Pobytu

§1. Doba pobytowa i płatności

  • 1. Doba pobytowa rozpoczyna się o godz. 16:00 (przyjazd), a kończy o godz. 11:00 (wyjazd). Czas ten przeznaczony jest na przygotowanie domku dla kolejnych Gości.
  • 2. W przypadku braku możliwości przyjazdu na ustaloną godzinę, Wynajmujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu telefonicznego z Właścicielem lub osobą upoważnioną.
  • 3. Wynajmujący zobowiązany jest w dniu przyjazdu, przy odbiorze kluczy, do uregulowania pełnej należności za pobyt oraz kaucji.
  • 4. Przybycie Gościa po rozpoczęciu doby pobytowej, niezależnie od przyczyny, nie wpływa na wysokość należnej opłaty.
  • 5. W przypadku skrócenia pobytu przez Wynajmującego opłata za niewykorzystany okres nie podlega zwrotowi.
  • 6. Przedłużenie pobytu możliwe jest wyłącznie w przypadku braku wcześniejszych rezerwacji i wymaga zgody Właściciela.
  • 7. Przekroczenie doby pobytowej skutkuje obciążeniem kosztem kolejnej doby, bez prawa dalszego korzystania z domku.
  • 8. Kaucja zwracana jest po sprawdzeniu i posprzątaniu domku, w terminie do 72 godzin od wyjazdu Gości, na wskazany przez Wynajmującego numer rachunku bankowego.

§2. Zakwaterowanie i odpowiedzialność

  • 9. Wynajmujący nie ma prawa przekazywać osobom trzecim uprawnień do korzystania z domku.
  • 10. Właściciel zastrzega sobie prawo odmowy rezerwacji lub zameldowania osoby, która wcześniej rażąco naruszyła regulamin lub dokonała zniszczeń mienia.
  • 11. Maksymalna liczba Gości w domku, bez względu na wiek, wynosi 6 osób.
  • 12. Przekroczenie liczby Gości bez zgody Właściciela skutkuje natychmiastowym rozwiązaniem umowy bez zwrotu wniesionych opłat.

§3. Stan domku i szkody

  • 14. Przed rozpoczęciem pobytu Wynajmujący zobowiązany jest do sprawdzenia stanu domku oraz jego wyposażenia.
  • 15. Wszelkie uwagi dotyczące uszkodzeń należy zgłosić niezwłocznie, nie później niż w ciągu 4 godzin od otrzymania kluczy.
  • 16. Brak zgłoszeń w powyższym terminie oznacza akceptację stanu technicznego domku.
  • 17. Wynajmujący ponosi pełną odpowiedzialność finansową za szkody powstałe w czasie pobytu.
  • 18. Korzystający z obiektu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego.

§4. Zasady użytkowania

  • 19. W domku obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
  • 20. Na terenie obiektu obowiązuje całkowity zakaz organizowania imprez integracyjnych, okolicznościowych oraz jakichkolwiek innych wydarzeń o charakterze imprezowym, niezależnie od liczby uczestników.
  • 21. Zabrania się używania urządzeń elektrycznych i gazowych niebędących wyposażeniem domku, a także wnoszenia materiałów łatwopalnych, wybuchowych i o intensywnym zapachu.
  • 22. Grillowanie dozwolone jest wyłącznie w miejscach do tego przeznaczonych.
  • 23. Wynajmujący nie ma prawa dokonywać napraw ani zmian w domku bez pisemnej zgody Właściciela.
  • 24. Wszelkie usterki techniczne należy zgłaszać niezwłocznie.
  • 25. Właściciel lub osoby upoważnione mają prawo wejścia do domku w sytuacjach awaryjnych lub zagrożenia.
  • 26. Wynajmujący zobowiązany jest do zwrotu domku w stanie zastanym.
  • 27. Umowa nie obejmuje dojazdu, wyżywienia ani organizacji czasu pobytu.
  • 28. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w dostawie mediów z przyczyn niezależnych od niego.
  • 29. Wynajmujący każdorazowo opuszczając domek ze względów bezpieczeństwa powinien wyłączyć telewizor, zakręcić krany, zgasić światło, sprawdzić zamknięcie drzwi i okien. Za rzeczy pozostawione Właściciel nie ponosi odpowiedzialności.
  • 30. Korzystanie z sauny jest dodatkowo płatne, zgodnie z aktualnym cennikiem obiektu.

§5. Goście dodatkowi

  • 31. Zabronione jest przebywanie na terenie obiektu osób nieujętych w rezerwacji bez uprzedniej zgody Właściciela.
  • 32. Za zgodą Właściciela dopuszcza się obecność osób dodatkowych do godz. 22:00, za opłatą 100 zł/osobę.
  • 33. Nocowanie osoby niezgłoszonej w rezerwacji wymaga odrębnej zgody Właściciela i wiąże się z opłatą 200 zł/dobę.
  • 34. Przebywanie lub nocowanie osób niezgłoszonych bez zgody Właściciela skutkuje opłatą 300 zł/osobę za każdą rozpoczętą dobę oraz możliwością natychmiastowego rozwiązania umowy bez zwrotu opłat.

§6. Parking i inne postanowienia

  • 35. Parkowanie dozwolone jest wyłącznie w miejscach wskazanych przez Właściciela. Parking jest bezpłatny i niestrzeżony.
  • 36. Każdy domek posiada dwa miejsca parkingowe. Parkowanie odbywa się na własną odpowiedzialność.
  • 37. Właściciel nie ponosi odpowiedzialności za pojazdy, rzeczy ani zwierzęta pozostawione na terenie obiektu.
  • 38. Nie akceptujemy zwierząt.

Regulamin korzystania z balii z gorącą wodą

  • 1. Korzystanie z balii jest dozwolone jedynie dla osób powyżej 16. roku życia. Dzieci mogą korzystać z niej wyłącznie na odpowiedzialność i pod opieką rodziców.
  • 2. Podczas korzystania z balii należy bezwzględnie stosować się do instrukcji użytkowania, poleceń i informacji udzielanych przez gospodarzy lub pracowników.
  • 3. Z balii korzystać mogą jedynie osoby zdrowe lub osoby, których dolegliwości nie stanowią przeciwwskazań do korzystania z zabiegów.
    Wstępu do balii zabrania się w szczególności osobom:
    • z chorobami serca, nadciśnieniem i chorobami naczyń krwionośnych,
    • z chorobami tarczycy, klaustrofobią, epilepsją, ostrymi stanami reumatycznymi,
    • z nowotworami, ostrymi infekcjami i stanami astmatycznymi,
    • z podwyższoną temperaturą ciała,
    • kobietom w czasie menstruacji i w okresie ciąży,
    • zmęczonym, pod wpływem alkoholu i środków odurzających.
  • 4. Wchodząc do balii korzystający potwierdza, że jego stan zdrowia pozwala na taką formę rekreacji. Za szkody, w tym skutki zdrowotne przebywania w balii, nie ponosimy odpowiedzialności.
  • 5. Przed wejściem do balii należy:
    • zdjąć wszystkie przedmioty metalowe,
    • zdjąć okulary i szkła kontaktowe,
    • dokładnie umyć całe ciało pod prysznicem mydłem, a następnie wytrzeć do sucha,
    • zdjąć obuwie.
  • 6. Zabrania się kładzenia jakichkolwiek przedmiotów (ręczników, szlafroków itp.) na piecu lub w jego pobliżu.
  • 7. Pierwszym rozpaleniem ognia w piecu beczce mogą zajmować się jedynie nasi pracownicy. Podczas korzystania z beczki nie wolno stosować żadnych płynów, esencji, olejków czy innych substancji.
  • 8. Jeśli goście zarezerwowali pobyt na dłużej niż 1 wieczór, zostaną poinstruowani jak rozpalać w piecu. Po rozpaleniu należy dokładać drewno aż do momentu osiągnięcia pożądanej temperatury wody.
  • 9. Nie należy dotykać elementów pieca w beczce, tych wystających na powierzchni ani tych zanurzonych w wodzie – mogą być bardzo gorące!
  • 10. Zabrania się korzystania z balii pod wpływem alkoholu oraz innych środków odurzających.